תקנון ביטול עסקה.
ביטול רכישה מצד המזמין
1. המזמין רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו על פיו. מבלי לגרוע מהאמור:
2. ביטול עסקה ע”י המזמין לא יתאפשר ברכישת פריטים מסוימים כמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.
3. ביטול העסקה ע”י הלקוח כפוף לכך שהמוצר יוחזר ללא שימוש באריזתו המקורית.
4. לאחר קבלת הודעת הביטול יושב למזמין הסכום ששולם על ידו בגין המוצר בניכוי דמי ביטול (דמי המשלוח אינם חלק ממחיר המוצר ולכן ינוכו בנפרד מההחזר) בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם, לא יחויב המזמין בדמי ביטול כלשהם. הוראות חוק הגנת הצרכן נוספות בנוגע לביטול הרכישה מצד המזמין, לרבות בנוגע לחובה להחזיר המוצר, יחולו גם-כן.
על הלקוח חלה חובת החזרת המוצר לחברה (ההחזרה תתבצע לכתובת החברה ע"י הלקוח או חברת שליחויות בזמני הפעילות) תוך 21 יום ממועד קבלת המוצר, החזרת המוצר תתבצע על חשבונו.
למען הסר ספק בעת ביטול העסקה על הלקוח חלה חובת התשלום עבור המשלוח שנשלח אליו ע"י החברה כמצויין באתר, גם אם הלקוח עמד בתנאים המזכים אותו במשלוח חינם - עלות המשלוח 30 שקל כולל מעמ.
בהחזרת מוצר ובמידה והלקוח מעוניין להשתמש בשירות המשלוחים של החברה, יחויבו הלקוח/ה ב-35 ש"ח כולל מע"מ נוספים בגין איסוף המוצר והחזרתו לחנות.
למען ההבהרה, בעת ביטול עסקה, ובקשת הלקוח להחזרת מוצר (שכבר התקבל אצל המזמין) ע"י שאקל,
יחויבו הלקוח/ה בדמי משלוח ע"ס 30₪ עבור המשלוח שנשלח אליו (בתוספת של 35₪ בגין החזרת המשלוח,
ו- 5% דמי ביטול עסקה.
החיוב יבוצע מול התחשבנות הקניה
7. ביטול רכישה מצד החברה
1. החברה תהא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בשל כל סיבה, ובכל עת, לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, כולה או חלקה, ו/או את פעילות האתר, כולו או חלקו.
2. הודעה על ביטול או הפסקה מעין זה תימסר למשתמש או למזמין, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המזמין או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים, ככל ששולם.
3. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש או למזמין כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או הספק בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.
4. במידה והתגלה כי מוצר אזל מהמלאי, רשאי האתר לבטל את ההזמנה או להציע פריט חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור האתר לא יהיה אחראי ולא ישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת הפריט אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
1. המזמין רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו על פיו. מבלי לגרוע מהאמור:
2. ביטול עסקה ע”י המזמין לא יתאפשר ברכישת פריטים מסוימים כמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.
3. ביטול העסקה ע”י הלקוח כפוף לכך שהמוצר יוחזר ללא שימוש באריזתו המקורית.
4. לאחר קבלת הודעת הביטול יושב למזמין הסכום ששולם על ידו בגין המוצר בניכוי דמי ביטול (דמי המשלוח אינם חלק ממחיר המוצר ולכן ינוכו בנפרד מההחזר) בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם, לא יחויב המזמין בדמי ביטול כלשהם. הוראות חוק הגנת הצרכן נוספות בנוגע לביטול הרכישה מצד המזמין, לרבות בנוגע לחובה להחזיר המוצר, יחולו גם-כן.
על הלקוח חלה חובת החזרת המוצר לחברה (ההחזרה תתבצע לכתובת החברה ע"י הלקוח או חברת שליחויות בזמני הפעילות) תוך 21 יום ממועד קבלת המוצר, החזרת המוצר תתבצע על חשבונו.
למען הסר ספק בעת ביטול העסקה על הלקוח חלה חובת התשלום עבור המשלוח שנשלח אליו ע"י החברה כמצויין באתר, גם אם הלקוח עמד בתנאים המזכים אותו במשלוח חינם - עלות המשלוח 30 שקל כולל מעמ.
בהחזרת מוצר ובמידה והלקוח מעוניין להשתמש בשירות המשלוחים של החברה, יחויבו הלקוח/ה ב-35 ש"ח כולל מע"מ נוספים בגין איסוף המוצר והחזרתו לחנות.
למען ההבהרה, בעת ביטול עסקה, ובקשת הלקוח להחזרת מוצר (שכבר התקבל אצל המזמין) ע"י שאקל,
יחויבו הלקוח/ה בדמי משלוח ע"ס 30₪ עבור המשלוח שנשלח אליו (בתוספת של 35₪ בגין החזרת המשלוח,
ו- 5% דמי ביטול עסקה.
החיוב יבוצע מול התחשבנות הקניה
7. ביטול רכישה מצד החברה
1. החברה תהא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בשל כל סיבה, ובכל עת, לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, כולה או חלקה, ו/או את פעילות האתר, כולו או חלקו.
2. הודעה על ביטול או הפסקה מעין זה תימסר למשתמש או למזמין, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המזמין או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים, ככל ששולם.
3. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש או למזמין כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או הספק בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.
4. במידה והתגלה כי מוצר אזל מהמלאי, רשאי האתר לבטל את ההזמנה או להציע פריט חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור האתר לא יהיה אחראי ולא ישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת הפריט אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.