תקנון האתר.

באתר תמצאו חוויות וסיפורי דרך מהארץ ומהעולם,
וכמובן- ציוד קמפינג וטיולים מקצועי ובמחירים הוגנים.


אנחנו מאמינים בסחר הוגן ומקפידים להתנהל בשקיפות וביושרה מול לקוחותינו.

הגבלת גיל-תנאי לרכישה באתר הוא כי הרוכש הינו בן 18 ומעלה 

מענה- אנחנו שואפים לתת את הפתרונות המקצועיים ביותר שאנו יכולים להציע בכל קטגוריה ובכל רמת מחיר.
תמורה- זו לא חוכמה למכור מוצרים זולים בזול. החוכמה היא למכור מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים (גם אם הם מעט יותר יקרים).

סחר הוגן- אנחנו מוכרים, כפי שהיינו רוצים לקנות ציוד- לקבל ציוד טוב, תנאים טובים, ויחס הגון כל המחירים שלנו אמיתיים (אף פעם לא נעלה מחיר כדי לעשות "הנחה" יותר גדולה).

שימוש בקופונים- ככלל באתר שאקל אנו לא מרבים לתת קופונים מאחר שהמחירים שלנו הם הכי זולים בארץ, למרות זאת לעיתים חריגות יש קופונים מסוימים שאותם אנו נותנים באופן חריג הקופונים הינם אישים ואינם ניתנים להעברה. החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל קופונים על פי החלטת ועל פי שיקול דעת הבלעדי.
הלקוח יוכל תמיד לקבל את החלטה האם לאחר ביטול הקופון אם להמשיך את ההזמנה באתר או לקבל החזר כספי מלא.

הזמנה באתר אינה מהווה כריתת עסקה, כלל ההזמנות מתתבצעות באופן שבו ההזמנה תופסת מסגרת בחברת אשראי ואינה מחוייבת על ידינו עד שנציג עובר פרטנית על ההזמנהץ כריתת עסקה מתבצעת לאחר חיוב כרטיס האשראי והפקת חשבונית מס קבלה בלבד!
האתר עשוי לכלול אי-דיוקים או טעויות סופר (לרבות טעויות בהצגת תיאור מוצרים, תכנים לגבי מוצרים, מחירם וכו') ואחרות. המשתמש מצהיר כי ידוע לו, שאין אפשרות למנוע שגיאות, ליקויים וטעויות בתכנים ו/או בדרך העברתם. בנוסף, מידות ומשקל של מוצר הינם משוערים בלבד כפי האמור. אם מוצר אינו כפי המופיע באתר, רשאי המשתמש להחזירו בהתאם לתנאי מדיניות ההחזרות של החברה. במידה ויש טעות, הן באתרים, הן באישור ההזמנה ובעיבוד ההזמנה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן את הטעות ולחייב את המחיר הנכון או לבטל את ההזמנה. במקרה של טעות, רשאי המשתמש לבטל את ההזמנה, עפי תקנון ביטוךל העסקה המפורט באתר.
החברה נוקטת אמצעים על מנת להבטיח למשתמש גלישה בטוחה, אולם החברה אינה יכולה להבטיח חסינות מוחלטת מפני ניסיונות חדירה למערכות החברה ו/או חדירה לא מורשית לאתר ו/או הפרעות ו/או שיבושים שייגרמו למערכות המחשוב ו/או לפעילותו התקינה של האתר. החברה לא תהיה אחראית לנזק שיגרם בעקבות אירועים אלה, אם נקטה אמצעי אבטחת מידע סבירים ומקובלים.
המשתמש מתחייב לגלוש באתר בהתאם לכל דין ולא לבצע כל פעולת חדירה ו/או שיבוש ו/או לסייע בפעולות כאלה. מובא בזאת לידיעת המשתמש, כי חדירה למערכות המחשוב של האתר מהוות עבירה פלילית.
המשתמש מתחייב בזאת לשפות את החברה ו/או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או חסרון כיס שיגרמו לה כתוצאה מהפרת תנאי שימוש אלו על ידו ו/או על ידי מי מטעמו. 

אנו קשובים אליכם. תמיד נשמח לשמוע מכם הארות והערות ולתקן מידע במידה ויש טעות באתר.
ניתן ליצור עמנו קשר בטלפונים הבאים- 0507827377, 0556678871


המחירים שלנו
המחירים שלנו הם "מחירים אמיתיים". מה זה אומר-
המחירים לפני הנחה הם מחירי המחירון המומלצים לצרכן על ידי היבואן. אנו לא מעלים מחירים על מנת ליצור מראית עין של הנחות יותר גדולות.
חשוב לדעת, בעת ההזמנה אתם תקבלו אישור רשמי מחברת האשראי לעסקה, אך החיוב יעשה רק בהוצאת המשלוח מאיתנו.


מדיניות אספקת מוצרים
אנו עובדים עם חברת ציטה שהיא ותיקה ומהימנה והמשלוח מגיע אליכם עד הבית.
דמי המשלוח שאנו גובים הם בגובה עלות המשלוח שאנו משלמים- אנחנו לא מרוויחים על דמי המשלוח.
בנוסף, אנו שמחים להציע סבסוד של עלויות המשלוח מעל סכומי הזמנה מסוימים.
ישנם מוצרים יוצאים מן הכלל עליהם אנו מציעים הנחה מלאה תמיד.
ישנם גם מוצרים (לא רבים) בהם לא ניתנת הנחה על המשלוח.
עלויות דמי המשלוח משתנות בהתאם לגודל המשלוח וכמות הפריטים
מחירי המשלוחים עד הבית מתחיל ב 30 ש"ח 400 ש"ח בהתאם למוצר, למשקלו וגודלו.

אספקת המוצר לרוב תגיע עד 7 ימי עסקים וכרוכה בתשלום דמי משלוח בהתאם לאיזור וסוג המשלוח, להלן אפשרויות משלוח: שליח ציטה עד הבית 1-7 ימי עסקים או ציטה שופס בזמני אספקה שבין 1-7 ימי עסקים. האתר לא ישא באחריות לעיכוב ו/או איחור בשילוח שמבוצע ע"י חברת ציטה' אשר מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או אובדן משלוח עי חברת המשלוחים ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח.

 

ציטה שופס

ציטה שופס הינו שירות שליחויות מהפכני ומתקדם לקבלת חבילות ומשלוחים באמצעות כ-1100 מרכזי שירות הפרושים בכל רחבי הארץ. מרכזי השירות ממוקמים בתוך נקודות מכירה קמעוניות, חנויות פרטיות וסניפים של רשתות למוצרי צריכה ברחבי הארץ.
עם השירות, המשלוח מגיע ליעדו במהירות מרבית וממתין ללקוח במרכז CheetahShop הסמוך לביתו אותו בחר מראש. השירות חוסך לכם זמן יקר בהמתנה לשליח, אינו מצריך תיאום מראש ומאפשר ללקוח לאסוף את המשלוח במועד הנוח לו ביותר.ברגע שהחבילה תגיע לנקודה שבחרתם, ישלח אליכם SMS עם קוד אישי לקבלת החבילה


איסוף עצמי- ניתן לאסוף את ההזמנה מהמחסן בירושלים רחוב אגריפס 111  בתיאום מראש.

למידע מלא על עלויות ותנאי המשלוח התקשרו: 0507827377

החזרות והחלפות
אנחנו שמחים להציע אפשרות החלפה והחזרת מוצרים עד חודש ימים ממועד הקנייה.

החלפה
במידת הצורך, נשמח לסייע ולהחליף מידה או צבע של מוצר ללא עלות. אם ההחלפה כרוכה במשלוח אלינו ובחזרה אל הלקוח, יחולו עלויות השילוח על הקונה. עלויות השילוח נעות בין 40-70 ש"ח תלוי בשירות המשלוח שתבחרו.
על המוצרים להיות חדשים ובאריזתם המקורית.
אנו מציעים שירות משלוח ייחודי- משלוח בומרנג על מנת לחסוך עליויות משלוחים הלוך וחזור.
החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש בשירות ו/או שימוש במוצר שנרכש באתר, והאמור בו או מוצג בו, אינו מהווה חוות דעת מקצועית. כל מידע שיימסר או כל תוכן שיופיע בכל אחד מן הפורומים, אינו מהווה ייעוץ מקצועי, המלצה או חוות דעת כזו או אחרת. כלומר, האחריות על השימוש במידע שיימצא בפורום הוא על המשתמש בלבד.


החזרה
אנו מאפשרים החזרת מוצרים וביטול עסקה עד 14 ימי עסקים  ממועד ההזמנה.

  • דמי הביטול יחושבו על פי סכום העסקה הכולל ששילם הצרכן, לרבות דמי הובלה לבית הצרכן.
  • גובה דמי הביטול יהיה 5% משווי העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. כלומר, בביטול עסקה בשווי של למעלה מ-2,000 ש"ח לא ייגבו יותר מ-100 ש"ח כדמי ביטול.

עם זאת, ישנם מספר (מועט) של כללי מסגרת:
· על המוצר להיות חדש לחלוטין, ללא שימוש ובאריזתו המקורית כשהאריזה במצב תקין.
· על הקונה להציג את החשבונית עבור הקניה.
במידת הצורך נשמח לאתר את העסקה במערכת המחשב שלנו על מנת לסייע, אולם באחריות הקונה לשמור על החשבונית.
· אין אפשרות החזרה או החלפה של מוצרים ממכירות חיסול, סוף עונה או מוצרים שנמכרו בהנחה של מעל ל-30%.
בנוסף, אין אפשרות לזיכוי על פריטים שנקנו בעסקאות קבוצתיות.

ביטול העסקה

ביטול ההעסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע''א - 2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ''א 1981. 

תשלומים


מערכת התשלומים באתר עומדת בתקנים המחמירים ביותר ומאובטחת בתקן PCI, על פי הסטנדרטים והדרישות של חברות האשראי.
אנו מכבדים את כרטיסי האשראי הבאים- ישראכרט, מסטרקרד, ויזה ואמריקן אקספרס (לצערו לא סולקים דיינרס).
למי שחפץ בכך, ניתן לבצע תשלום בהעברה בנקאית (בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו)
או באמצעות אפליקציית התשלומים ביט/פייבוקס למספר 0507827377
אנו מאפשרים חלוקה של עד 12 תשלומים ללא ריבית.
מעל סכום של 200 ש"ח- 2 תשלומים
מעל 300 ש"ח 3 תשלומים
400-800 - 4 תשלומים
מעל 1000 ש"ח- עד 8 תשלומים
מעל 1500 ש"ח עד 12 תשלומים

פרטיות

החנות נוקטת בכל אמצעי הזהירות מקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.

אחריות ושירות
נושא האחריות חשוב לנו ביותר. במקרים רבים המידע שניתן בנושא זה הוא חלקי ועשוי ליצור אי הבנות רבות.

המוצרים שאנו מוכרים מגובים באחריות שמשמעותה שאין בהם פגמים בייצור או בחומר.
ככלל, האחריות ניתנת על ידי היבואן והטיפול מבוצע על ידו ובאחריותו. מהות ודרך הטיפול משתנה על פי היבואן והמוצר.
כאמור, אחריות ניתנת תמיד על פגמים ביצור או בחומר- אין אחריות על בלאי שימוש בלתי סביר או על שבר (דרך אגב זה תמיד כך, גם היכן שנאמר "אחריות לכל החיים").

שירות הלקוחות מטפל בכל ההיבטים של פתרון בעיות בהם נתקלים לקוחותינו, בתוך ומחוץ לגבולות האחריות. 

אנו עמלים למצוא פתרונות גם במקרים בהם "אין מה לעשות"...
במידת הצורך יש ליצור עמנו קשר דרך צור קשר באתר, או להתקשר למספר 0507827377

תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

שלכם,
צוות שאקל

 מתלבטים?

בואו לראות מה הלקוחות שלנו כותבים עלינו:

https://did.li/reviews1

דלג לתוכן מרכזי

הצטרף למועדון הלקוחות שלנו